Mali Hizmetler Müdürlüğü
14/07/2021
Mali Hizmetler Müdürlüğünün görevleri şunlardır:
- 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu’nun 60’ıncı maddesinde yazılı görevleri yapmak
- Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelikte strateji birimlerine verilen görevleri yapmak
- İdarenin ısıtma ve soğutma, kira, su, elektrik, telefon, internet gibi giderlerini takip ve tahakkukunu yapmak ve ödemelerini gerçekleştirmek
- Birlik personelinin maaş, ikramiye ve ek ödeme gibi hak edişlerine ilişkin bordrolarını ve ödemeye ilişkin evraklarını hazırlamak, ödemelerini gerçekleştirmek
- Mevzuatta öngörülenler ile genel sekreterlikçe istenen mali raporları hazırlamak
- Bilgi işlem ve e-belediye hizmetlerinin yürütülmesinde ilgili birime destek vermek
- Diğer birimlere mali işler konusunda destek olmak ve onlara yol göstermek
- Belediyelerin mali birimleri ve çalışanlarına yönelik olarak bütçe, muhasebe, mali yönetim ve bilgi işlem konusunda eğitim birimince koordineli olarak eğitim ve bilgilendirme faaliyetlerinde bulunmak
- Kendi görev alanı ile ilgili yayınları hazırlamak ve basımını ilgili birimle yürütmek
- Genel sekreterlikçe verilecek diğer iş ve görevleri yapmak